مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی؛
تحقق عینی پیوست فرهنگی پروژه های صنعتی و سرمایه گذاری نیازمند تعامل با حوزه فرهنگ و رسانه هست.

سهراب فیض زاده در نشست مشترک با نعمت اله پایان مدیرکل ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بر لزوم ارتقای سطح دانش و مهارت فعالان رسانه ای و روابط عمومی حوزه صنعت از طریق برگزاری دورههای آموزشی وتخصصی تاکید کرد.
وی با اشاره به ظرفیتهای صنعتی تبریز بعنوان قطب صنعتی کشور بویژه ظرفیت های موجود در شهرک های صنعتی، نقش کلیدی روابط عمومی ها و رسانه ها در معرفی این ظرفیتها و جذب سرمایهگذاران و تحقق پیوست فرهنگی پروژه و برندینگ تولیدات ومحصولات را مهم عنوان کرد.
وی افزود ، شرکت شهرک های صنعتی آمادگی دارد با برگزاری جشنواره های تخصصی با محوریت صنعت ، فرهنگ و رسانه با ایجاد پل ارتباطی بین صنعت و فرهنگ بستر لازم را در تحقق شعار سال ایجاد نماید.
در این نشست همچنین ،نعمت اله پایان مدیرکل ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تولید محتوا در رسانهها الزامات بسیاری دارد گفت: خبرنگار و نویسنده ای که بناست تولید محتوایی داشته باشد، باید مسائل فنی و قوانین مربوطه، ابزارها و مسائل نرمافزاری تولید محتوا، و ... را بشناسد، و ما درصدد ایجاد این امکانات و مهارت ها هستیم.
وی افزود: در این راستا در نظر داریم کتابخانه تخصصی حوزه رسانه و مرکز محتوای رسانه ای را با رویکرد نظام هماهنگ رسانه ای ایجاد نماییم.
پایان تصریح کرد: طبق قوانین، دستورالعملها و خط مشیهای لازم در بحث تولید محتوا برای اصحاب رسانه در این مرکز، دوره های آموزشی لازم، راهبردها و فنون تولید محتوای رسانهای برگزار خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی ها در معرفی ظرفیتهای فرهنگی ، صنعتی و اقتصادی استان از برنامه ریزی هوشمندانه وهدفمند برای تقویت این بخش خبر داد.
در این نشست طرفین به بررسی راهکارهای افزایش تعاملات سازنده جهت ارتقا ء ، تعالی و بالندگی حوزه صنعت با فرهنگ وهنر پرداختند.
نظر دهید