گام بلند رسانهای در حمایت از صنایع کوچک آذربایجان شرقی؛ فیضزاده: رسانه، راهگشای عبور از ناترازیهاست
دیپلماسی رسانهای به عنوان ابزاری قدرتمند برای حل مشکلات و توسعه صنایع کوچک در شهرک های صنعتی می باشد.

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی، در آستانه روز ملی حمایت از صنایع کوچک، نشستی راهبردی میان مدیران ارشد صنعت و رسانه برگزار شد. این نشست، که با حضور سهراب فیضزاده و دکتر اکبررضایی، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، همراه بود، بر دیپلماسی رسانهای به عنوان ابزاری قدرتمند برای حل مشکلات و توسعه صنایع کوچک تاکید کرد. در این نشست، مسئولیتپذیری نهادها، تکمیل زیرساختها و تبیین ظرفیتهای صنعتی در کانون توجه قرار گرفت.
مهندس سهراب فیضزاده در این نشست مشترک که با هدف بررسی راهکارهای حمایتی در قالب دیپلماسی رسانهای برگزار شد، با تاکید بر نقش حیاتی صنایع کوچک در تولید و اشتغالزایی کشور، صنعت و رسانه را به مثابه "ظرف و مظروف" یکدیگر خواند و اظهار داشت: "راه حل حمایتهای موثر و عبور هوشمندانه از شرایط ناترازیها، پای کار آمدن رسانه با هدف روشنگری، مطالبهگری و ارائه راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکلات است." وی در ادامه افزود: "ما به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت مطالبهگری رسانه ملی در پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی باهمکاری شهرکهای صنعتی هستیم تا بتوانیم تسریع در تکمیل زیرساختها و رفع ناترازیها را از طریق مسئولیتپذیر کردن نهادهای مسئول محقق سازیم." مهندس فیضزاده در پایان سخنان خود، آمادگی کامل برای هرگونه همکاری دوجانبه را اعلام کرد.
نظر دهید