مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی:
برای بهرهبرداری از واحدهای تولیدی جدید، نیازمند ۴۰۰ مگاوات برق هستیم
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی، سهراب فیضزاده، مدیرعامل این شرکت، در نشست با مسئول بسیج رسانه استان، با اشاره به ظرفیتهای صنعتی استان و نقش بینظیر بخش خصوصی، تکمیل زیرساختها را وظیفه اصلی شرکت شهرکهای صنعتی دانست.
وی با بیان اینکه زیرساختها، الفبای توسعه صنعتی و اقتصادی هستند و موفقیت در این زمینه مرهون تلاش تیمی و هماهنگ ارگانها و نهادهای دولتی است، افزود: «در شرایط فعلی، با توجه به ناترازیها و سختیهای وارده بر صنایع، فعالیت و تلاش تیمی در حوزه زیرساختها باید دوچندان شود.»
فیضزاده با تاکید بر همکاری نهادهای مسئول در تامین زیرساختها، عدم همراهی هر یک از اعضای تیم را موجب صدمات جبرانناپذیر دانست و ناترازی در حوزه انرژی، بهویژه در واحدهای در حال تاسیس در شهرکهای صنعتی را یکی از دغدغههای مهم عنوان کرد. وی افزود: «در شرایط فعلی، برای بهرهبرداری از ۳۰۷۰ واحد تولیدی، نیازمند ۴۰۰ مگاوات انرژی هستیم.»
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی، تسریع در فرایند تکمیل زیرساختها و الزام ارگانها به ایفای تعهدات قانونی را نیازمند همراهی رسانهها دانست و نقش رسانهها در انتقال پیام و مسئولیتپذیری نهادهای مرتبط را مهم ارزیابی کرد. وی همچنین خواستار توجه جدی رسانهها به جامعه صنعت شد و تاکید کرد: «واقعیت آن است که عملکرد دولت و بخش خصوصی از نگاه رسانهها مغفول مانده است.»
در ادامه این دیدار، جواد بیرامزاده، مسئول بسیج رسانه استان، با تاکید بر نقش رسانه در تبیین عملکرد دولت و بخش خصوصی، شهرکهای صنعتی را نماد همدلی دولت و بخش خصوصی در به نمایش گذاشتن دانش، مهارت و اشتغال و ویترین واقعی عملکرد نظام در حوزه صنعت و اقتصاد دانست. وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی بعد از تهران، دومین جایگاه را از حیث تعداد رسانه برخوردار است، از اجرای موفق طرح راویان پیشرفت با استفاده از ظرفیت رسانههای مختلف با هدف تولید محتوا و بیان واقعیتهای صورت گرفته در میدان خبر داد.
بیرامزاده در پایان، آمادگی بسیج رسانه را در همکاری با مسئولین استان، بهویژه با شهرکهای صنعتی، در برگزاری رویدادهای رسانهای و بیان حرفهای اقدامات صورت گرفته با محوریت پیوست فرهنگی اعلام نمود.
در ابتدای این دیدار، مختار خوشپیمان، مشاور عالی مدیرعامل در حوزه ارتباطات و رسانه، با بیان اهمیت رسانه و جایگاه رفیع شهرکهای صنعتی استان در بین سایر شهرستانها، هر دو را لازم و ملزوم هم و مثابه ظرف و مظروف عنوان کرد و گفت: «بهکارگیری توان و ظرفیت رسانه نیازمند نگرش و باور صنعت رسانه و ایجاد فرایند و ساختار دوطرفه جهت بهرهگیری از ابزارهای رسانه و توان اصحاب رسانه در بیان واقعیتهای صورت گرفته است.» وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شرایط و بسترهای لازم جهت حضور و بهرهبرداری اصحاب رسانه از ظرفیتهای صنعتی استان با هدف بیان توانمندیهای استان در جهت ایجاد امید و نشاط در جامعه در شهرکهای صنعتی فراهم است.
نظر دهید