اخبار > ارزیابی عملكرد اساس ارتقای بهبود خدمات به ارباب رجوع است
 


نسخه چاپي      ارسال به ديگران

ارزیابی عملكرد اساس ارتقای بهبود خدمات به ارباب رجوع است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، ارزیابی عملكرد را اساس ارتقای بهبود خدمات به ارباب رجوع دانست.

  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، ارزیابی عملكرد را اساس ارتقای بهبود خدمات به ارباب رجوع دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مهندس سيد مرتضی نیرومند در جلسه "كارگروه توسعه مدیریت " با موضوع ارزیابی عملكرد اظهار کرد: در راستای ارتقای رتبه شركت در قیاس با سایر دستگاه‌ها، دبیران كمیته های 5گانه ارزیابی عملكرد باید اهتمام بیش از پیش در راستای ارتقای امتیاز و رتبه شركت داشته باشند.

وی بر لزوم ارتقای كیفیت خدمات و پاسخگویی سریع و بهینه به ارباب رجوع تاكید کرد و گفت: مدیران بخش‌های مختلف باید  به موضوع ارزیابی عملكرد توجه داشته باشند.

وی اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی و تلاش کنیم تا در سال 98 درجمع ادارات برتر قرار گیریم.

بر اساس این گزارش؛ این جلسه با حضوردكتر فتح زاده قریبه، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مهندس نیرومند مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان و جمعی از مدیران و دبیران كارگروها در اتاق جلسه شركت شهرك‌های صنعتی استان تشكیل شد .

تاريخ: 1398/09/27  | ساعت: ١٠:٥١ | شناسه: ٨٧١٨ | تعداد نمايش: 114

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج